V 23 (22+1)



Nog känns det att bebis blivit större alltid,reagerar på mycket denna lilla filur,sparkar storasyster på utsidan av magen så ska lillesyskonet göra samma från insidan :D

NU ska jag jämföra graviditeterna!

Freja: när denna vecka va nådd mådde jag dåligt,det va halsbränna,illamående,foglossning (inte så allvarlig),sammandragningar...Hade ett gigantiskt sug efter lakrits och varje jobbpass kunde jag äta 2-3 askar Läkerol,jordgubbssuget kom 2 månader innan Freja föddes.Minns inte trötthet,men det fanns väl där med :D
Hade känt Freja sen v 18 då vi va på ul.

Lillesyskonet: Har haft en UNDERBAR graviditet hitills!Om det inte vore för att det finns bevis för att det är en bebis där inne och att jag har haft ont i brösten de senaste 10 veckorna (okej,har liiiiite sammandragningar,men inte så märkvärdiga),så hade jag aldrig trott att jag är gravid.
Bebis är väldigt aktiv,främst på kvällarna,för då när jag råkar lägga mig på vänster sida börjar det sparkas direkt och det slutar inte förrän har vänt mig om helt till höger sida (precis så va det med Freja med).
Har inga speciella cravings alls,eller ja efter jordgubbar (precis som med Freja).
Har känt bebisen sen v 19 då vi va på ul.(eller hade känt smårörelser några veckor innan,men nu kör jag på första riktiga sparken)

Magbild va det ja,äh ser tjock ut,det räcker :P

Såååå skönt att få må bra då jag har fullt upp med Freja om dagarna,har inte tid att må dåligt då ju.

Fortsättning följer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0