Swoooosh!

Så fort har denna dag gått!

Igår va jag o Frejsan iväg och träffade Åsa och lilla Ava,hade en trevlig heldag som började i årsta och slutade på stan,det får vi göra om snart Åsa :)

Idag har Freja åter igen lagt i hög växel på utvecklingen!
Hon har upptäckt att man kan öppna och stänga handen (som att vinka åt någon),så hon är helimpad av vad hon kan styra handen till att göra :)

Så är det vääääldigt nära till att börjas krypa nu!Hon står på alla fyra och drar försiktigt fram sina knän,hon hasar inte bakåt länge,nu ska hon bara framåt :)
Så håller hon på och lär in att när hon står på alla fyra så kan hon vika in ena benet under rumpan så sätter hon sig på rumpan (allt detta gör hon när jag inte sitter brevid,för när jag är brevid gör hon inget alls :P) 

Ska strax ner i tvättstugan en sista sväng nu,och så ska jag avsluta bullbaket (riktiga monsterbullar jag gjort!!)

Imorrn ska vi till Moa och hennes mamma Johanna på förmiddagsfika med de andra mammorna,supertrevligt! :)
På kvällen ska man iväg på kalas med jobbet,supernajs!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv för i Onsdags va kanon trevligt! Självklart gör vi om det snart !

2010-05-28 @ 10:01:16
URL: http://chamoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0