Sooooommar,sommar o sol :)

Nee,okej,solen har inte varit framme hela tiden idag,men det har varit skönt då jag och mammorna picknickat i stadsparken idag,riktigt supermysigt!!Alla barnen va på bra humör,Frejas kompis Viggo va på ett väldans puss-humör,och Freja va en snäll kompis och ställde upp! ;)
Tyvärr satte jag mitt kamerabatteri på laddning igår kväll så det glömdes bort tyvärr,men Viggos mamma knäppte kort,så det dyker väl upp nåt nästa vecka här :)

Imorrn blir det nog öret som gäller,tråkigt för då får vi bara ett dygn där ute :(
Kanske ska bygga en vedbod åt mamma och E,så kan jag inreda boden (som veden ligger i nu) så har vi sommarstuga ;D

Ikväll blir det tv:n som gäller,min kusins sambos kusin (ha ha,släkt med släkten) har gått till final i Talang,så hon gymnastiserar på lina,imponerande! :)

Ha en riktigt trevlig helg allesammans,och Grattis än en gång till familjen Mattsson som fått en ny familjemedlem,Oliver (bedårande sött namn till en sååå söt kille :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0