Så va det lördag igen!

Hmm,har lyckats göra nåt med bloggen,så ser inte riktigt lika ut som innan,he he :D

Nåväl,Freja har fortsatt med sina vrång-nätter :/
Höll på och grät o skrek flera gånger natten till igår,och samma inatt,fast kl 2:30 bestämde hon sig för att det va vaken-dags :D Så vi busade med henne (i hopp om att hon åter skulle bli trött),men när klockan närmade sig 04 somnade jag iaf,vette sjuttsingen när lilldamen behagade somna.
Hon väckte mig kl 06:50 iaf och sa till om frukost,bara att kliva upp med tändstickor under ögonlocken och tejp på vardera sida mungipa...
Sen fick jag henne att somna ett par timmar till,skööööönt :)

Och så måste jag ju bara berätta :D Igår kväll låg vi och kramades lite,så säger sambon att jag läcker från tutten..Äh,kul kul va du luras (kände själv och det kändes inget blött),sen imorse när jag skulle kliva upp efter att ha legat på mage och sovit,så värkte det i tittsen,och vad pågår då?Jo,jag läcker från ena bröstet...
Hallå,jag är ju bara i v 21,så HÄR tidigt kan man väl inte läcka?Har nån av er läsare varit med om det?

Idag började jag med Laktulosen(Glucophag) till Frejas mage igen,hoppas hon denna gång slipper magknip :(
(mamma,provade aloe veran igår,men det va första gången jag någonsin sett Freja tvärvägra svälja nåt för att sedan spotta ut det!Ska prova på nytt när jag avslutat det andra om nån vecka för det kanske smakar liiiite mindre om man blandar ut det med päron eller äppeldryck)

Strax bär det av till affären,lite vatten ska inte hindra oss! :)






Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Aloe vera är BRA! Det blir nog perfekt för Frejas mage,men blanda ut den med någon annan dryck med smak och sen när hon blir van tar hon nog den som den är tror jag.Har gått (stavgång) stadsloppet idag,men fy sjutton va kallt det blåste. Skulle ha picnic ipå sjötorget efteråt men det blev hemma hos Karolina istället eftersom det blåste så jäkligt.

2010-05-08 @ 17:38:20
Postat av: mamma/mormor

Du måste ha ändrat typsnittet för texten.... kan du inte ändra tillbaka.... nu ser det så hårt/kantit ut...

kramar

2010-05-09 @ 09:59:50
Postat av: Anna

Tjena bruttan. Ja Man kan börja läcka tidigt så det är bara att gilla läget:))

2010-05-09 @ 10:28:30
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Jag läckte ur brösten tidigt med alla tre!

2010-05-09 @ 11:36:17
URL: http://www.blomman-livet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0