Ny vecka åter igen då!

Halva helgen tillbringade jag o Frejsan i öregrund,riiiiktigt mysigt där ute :)


Resan ut tog lite på krafterna ;)


Att sitta hos bonusmorfar tog visst oxå på krafterna :)


Freja visste hur man skulle hantera en mumsmums vid första mötet ;)




I lördags började Freja helt plötsligt leka tittut!!!Att hon gömde sig själv dessutom,härligt att se :)


Hon gjorde det om och om igen,superkul ju :)
Så väntade hon på att man skulle ropa efter henne,då drog hon av sig tröjan från huvudet och gav värdens smile,min lilla älskling ♥


Bus med mormor ♥


Surläppar med mormor :)


Kramas med mormor ♥


När det är sovdags finns det bara en människa i hela världen som duger ;)


På söndagen kom sötisarna Elvira och hennes lillasyster Sally,Elvira tyckte att Frejas mamma kunde vila så tog hon över matningen,gick jättebra! :) (inget Freja hade nåt emot)


Fick öka matningstempot lite,Freja va otålig ;D


Och så här glad har min älskade dotter varit idag,ljuvlig va? ;D


Hi hi,hon är söt även när hon är sur :)

Hittat anledningen med,en liten tandsing är på g fram :)

Frejas läkare ringde idag med (hon har varit sjukskriven ett halvår),hon fick remiss från Frejas bm om dietist gällande att inget funkar på Frejas hårda mage,så från o med imorrn bitti och fram tills fredag ska det ges Resulax så vi löser upp det hårda,så skulle hon skicka provtagningsremisser till mig som jag ska gå till vårdcentralen med och så får Frejsan ge blodprov,förstoppningen (eller rättare sagt hennes hårda avföring) kan ha med sköldkörteln att göra,så ett nytt sköldkörtelprov ska tas (vanligt att downs-barn har problem med detta).

Nu har surpuppan vaknat upp efter en timmes sömn,verkar vara på bättre humör men ska ge alvedon ifall hon har ont i munnen (måste ju vara det som gör att hon e så grinig)..

Avslutar med en bild på Freja när jag tog med henne till djuren här i närheten (och hon somnade innan vi kom fram,hi hi) :)






Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken sötnos du har. Ja och söt även som sur =) Jag har en liten Thea med ds som är 4 år. Kram Malin

2010-05-27 @ 23:15:04
URL: http://rabarba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0