Snart helg :)

Igår hade Freja en slags tjurighets-dag tror jag bestämt.
En gång på förmiddan,riktigt grinig och ledsen,men efter att ha bajjat så blev det bra,så vi begav oss till babycaféet och hade trevligt :)
Sen blev hon likadan på eftermiddan,gick nästan inte att trösta henne :(
Och en gång till på kvällen,jobbigt att inte veta vad det är,men masserade magen,kramade och pussade henne mycket,så vid 22 somnade hon :)
Och ska nämna att hon igår morse vaknade 6:40,lite tungt :P
Och hon vaknade samma tid idag med,he he,aja bara att kliva upp,lite skönt nu när det blivit så ljust ute :)

Idag när hon låg på sin gymnastikmatta så fick hon en rackarns fart och ålade av mattan (baklänges) och hamnade nästan ute i hallen :D
Hon va så glad så!

Pratade med min kusin (i vanlig ordning,ha ha) och hon berättade nåt jättehemskt!USCH vilka människor det finns i denna värld!

Malin:Mina värstingstövlar är ett par mörkblåa Nokia-stövlar som når upp på halva vaden,tror min farmor hade dom i mååååånga år,men dom är hela och i fint skick :)

Imorrn fyller min älskade mor år,och det firar vi med ett besök på konserthuset här i stan och lyssnar på Tomas Ledin :)

Nu ska jag fortsätta ta hand om hemmet,ser som vanligt för jävligt ut,men det är så när det är två som stökar ner och endast en som får ta hand om skiten...

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Roligt att Freja börjar "röra på sig",många brukar börja med att åla bakåt. Här ramlar snön från taket så det bara dånar i kåken,Pytte skäller och morrar och tror det är åskan. Säg till Robin på skarpen att han oxå måste hålla ordning och reda hemma!!!! Vi ses på Fredag då när Ledin kommer till stan. Stor kram från faster Pia

2010-03-11 @ 14:31:38
Postat av: Maria

Så härligt att hon kommit på åltekniken. Det är en spännande värld att upptäcka;)!

Kram Maria

2010-03-11 @ 15:42:07
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0