Kväller igen!

Freja slutade inte upp med att göra sin mor glad,provade återigen att sätta henne i gå-stolen,och hon tog sig framåt!Nästan en hel meter!Fast hon hade sin lilla teknik,hon sträckte på benen så hon stod upp,så lutade hon sig framåt,så okej,jag kan inte säga att hon GÅR i gå-stolen :P
Skulle filma,men hittade på kameran för sent,då hade hon lessnat och blev lite ledsen.
Nya tag imorrn helt enkelt :)

Har ventilerat med en vän gällande vissa saker och det är skönt att få feedback av en "utomstående",tack!
Tänker ta och knoppa nu,imorrn hoppas jag så klart på fint väder så jag o Frejsan ska ut på en härlig promenad,sen blir det ladda inför konserten!
Då får Freja och pappa återigen far-dotter-kvalitetstid :)

Och måååånga dussin rosor till mamma som tar sig en mormor-dotterdotter-dag på måndag så mamman och pappan kan åka iväg och få information gällande en viss grej som vi är väldigt nervösa inför!

Nej,natti natti på er :)

Kommentarer
Postat av: JoHo

Åh, det låter som det är bra med er :) (ja, förutom nåt nervöst på måndag då) Och duktiga, duktiga Freja! Stora tjejen :)

2010-03-11 @ 23:07:04
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Liz-Marie

hej du



Vad roligt att det nu händer så mycket:D...

Tänk på att du alltid kan dribbla frågor med syrran:D....så att du inte känner dig vilsen.. fast jag tycker du gör det kanon... du är suverän som mamma:D

2010-03-12 @ 09:23:58
Postat av: Faster Pia

Ja Jenny du är verkligen SUVERÄN som mamma tycker jag!! Freja har verkligen valt ut sin mamma med omsorg:)) Stor Kram från Faster

2010-03-13 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0