Framsteg igen!

Freja kör på med allt stötvis :D

Igår kväll så avancerade hon positionen "stå på alla fyra" med att stå på händer och knän,sen lättar hon på knäna och ställer sig på fötterna och händerna :)  Och det har hon kommit på helt själv :)
Så höll hon på så och tyckte det va kul,och när hon bemästrat det så gick det ju mycket enkelt att rulla från mage till rygg!Har hon aldrig gjort själv förr!!Så det "stogs" och rullades som bara den igår kväll :)

Glömde skriva att Frejas tandläkare tyckte allt såg så fint ut så det räcker att ses en gång i halvåret,det låter bra det!

Mamman i hushållet va såååå trötter igår,så när sista reklamen i Roomservice va (20:45) så tänkte jag att jag bara skulle blunda medans reklamen va (kan ju inte missa Greys!!)..
Sambon väckte mig vid 00:15..*suck*
Upp,borsta tänderna och sen sussa igen,men imorse när Freja började hojta strax före 6:30 så va jag så trött så jag nästan hade kunnat börja gråta,och jag känner så än..
Efter 5 timmars vakenhet så slumrade Frejsan till för nästan en timme sen,men kan mamman sova?Nej,måste passa på att diska då jag upptäckt att min diskbänk ej är magisk och sköter sig själv,och plocka undan o dona..
Lika bra att inse att vila ut kan jag göra från o med den dan jag dör..Mmmm....

Nej,diska och dona va det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0