Onsdag

Igår gick jag,Freja,en i mammagruppen och hennes dotter plus några till Blodomloppet!
En sträcka på 5 km(det blev 7500 steg på stegräknaren),början gick bra men sänkte tempot lite när magen började bli hård som en boll,får bli mer kraft i den promenaden nästa Blodomloppför då ska jag minsann INTE vara gravid,ha ha)!

Fick en fin medalj och en t-shirt!
Efter loppet smaskade vi i oss smörgåsar och annat mums innan vi begav oss hem (kom hem kl 22!)

Idag har jag nog bokat in en syssla för mycket på mitt schema,så ska boka om tvättstugan,och bara ägna mig åt bullbak och antingen nån somrig paj eller kladdkaka.

Tror både jag och Freja har lite av en avig-dag,lite lättstötta båda två (Freja ligger o muttrar i sin säng,något övertrött,oc allt känns mest bara "suck" för min del)

Sambon är och skriver prov,vi håller tummarna här hemma!

Nu ska jag ta tag i diskandet,sen städa det som är kvar,sen baka!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att man sprang på dig i spåret!

Är allt för sällan vi ses! Kram

2010-06-02 @ 20:44:49
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0