Midnatt råder....

Och här är det tyst som attan,båda mina hjärtan sover,ganska ovanligt att jag lägger mig sist av alla!
Jag och älskling började kolla på "Sherlock Holmes",men NÅGON (inte jag alltså) började snarka när vi knappt hunnit igenom halva :D
Bra film iaf.

Vi hade en liten dag på stan idag,kikade i affärer,blev lite handlat,jag köpte mestadels "skräp" ( = inte nödvändiga saker,men "bara för att..."),sambon köpte högtalare till datorn så nu kan vi lyssna på musik i bra högtalare :)
Islands nationaldag med,men inget vi firar,he he...

Går idag (fredag) in i v 27!Jag ska föda om cirkus 13 veckor!!!



Bebis låter mig fortfarande veta att den finns i min mage dagligen,det buffas och sparkas,myyyys :)
Den är precis som sin syster,ogillar att jag lägger armen över magen och gillar inte att jag ligger på vänster sida eller mage,bara höger som duger för denna lilla krabat.

Nästa helg ska vi på bröllop,har tamigsjuttsingen inte hittat några kläder än :(
Har hittat EN klänning jag gillat,men då va det "slut i lager" :(
Får vira in mig i ett lakan och dra ett skärp runt,så då va det problemet fixat! :D
Okej,en pappkasse över skallen med så behöver jag varken fixa håret eller sminka mig,håret blir flottigt på nolltid efter dusch,och orka sminka sig..
Nej då käre kusin Madde,jag ska försöka fina till mig,lovar!
Ska ju trots allt till frissan på måndag,favvostället,dom kan nog hjälpa mig till en übersnygg frilla förhoppningsvis!
Har en bild i skallen hur jag vill ha det,men att förklara så att det blir rätt är nåt helt annat!

Nu ska jag sova,även fast jag inte känner mig ett dugg trött...Började inta järntabletter igår,lovely!

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Magda

men gud! 13 veckor, det lät så lite när jag läste det här! annars känns det som en evighet tills bf. o magen börjar bli stor. men 13 veckor borde ju gå fort, eller hur? :-)

2010-06-18 @ 20:04:30
Postat av: Annah - livet som tvåbarnsmamma

Så är det alltid haha :D



oj v27 redan, det går fort!

2010-06-19 @ 09:11:35
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

grattis till lilla bebis i magen :9

2010-06-28 @ 17:56:14
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0