Bliddedibloooo :)

Ja,Freja ville inte ge vika för sömnen förrän för drygt en timma sen...
Så skyller på henne att jag är vaken nu :P

Det är mycket gnäll från damen nu om dagarna,så fick avböja en träff med ett par mammor ur föräldragruppen idag,tråkigt :(
Men imorrn iaf ska denna tant (nöjd Emelie?) först ha tvättstugan på em,sen ska jag o svägerskan iväg och spela bilbingo,håll tummarna för att jag vinner några tusenlappar nu ;D

Nej,nu ska jag med ge vika för sömnen,John Blund står och trampar här brevid sängen (han får gott vänta en stund till för jag ska borsta tänderna först!)

Oj vilket roligt inlägg!Noooot!

Tack för era kommentarer på förra inlägget ♥
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0