Ahaa,inte undra på då!

Det va dags för bm-besök för min del idag,har känt mig så väldans trött senaste tiden men ville kolla järnvärdet först innan jag började knapra tabletter,och jag kände så rätt,har ett järnvärde på 116 (det va 130 i samma vecka när jag väntade Frejsan),så heeeeeej Niferex-tabletter och välkommen förstoppning!Men har införskaffat mig linfrön som jag ska försöka få i mig varje dag :S

Blodtrycket är oxå mycket lägre (än vanligt och än när jag väntade Freja) 115/74 så inte undra på att jag känner mig pyttelite yr (för det trycket är lägre än vad jag normalt har),låg på 125/80 i samma vecka med Freja,men ska väl egentligen inte jämföra så mycket för det finns inga exemplariska värden (men man kan ju inte låta bli när man har siffrorna framför sig ju :D)

Har precis messat med en av svägerskorna så på söndag är det bilbingo med svägerska och svärmor som gäller!Skulle vara kul att vinna lite,men annars bara trevligt att få komma iväg på nåt :)

Freja har haft lite av en gnäll-dag,tror andra tanden kommer spricka igenom snart,och hon är fortfarande lite febrig,tycker jättesynd om min älskade dotter,men det är lite påfrestande när hon vägrar somna på kvällen för att hon inte har ro att sova,men nu har hon precis somnat,så ska strax göra lika för imorrn ska vi hälsa på lilla Isaac  :)

Jag och sambon sitter och bollar bebisnamn med varann,men det spårar ur hela tiden,han vill ha en Gert och jag en Siv-Göta (vad är det för fel på det namnet lixom??!!) ha ha ha

Nej,hotta upp sig inför sänggåendet (ha ha,eller hotta ner sig kanske jag ska säga),God Natt världen!

Och Tina,du skulle bara vååååga föda bebisen innan torsdag :P

Kommentarer
Postat av: JoHo

Jag förstår VERKLIGEN att du jämför siffror! Det skulle jag också göra... kul ju ;)



Siv-Göta tycker jag för övrigt är ett alldeles ypperligt namn på en liten tjej. Passar ju jättefint ihop med Freja liksom... :p

2010-06-15 @ 23:00:17
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0