Soliga söndag

Denna mamma har lite ensamtid här hemma,sambo och dotter for iväg till farmodern,jag skulle ha följt med,men orkade helt enkelt inte.
Har försökt knäppa kort på min mage,men ska be om hjälp när sambon kommer hem :D

I fredags gick vi in i vecka 30,det är ju sjukt så fort det gått!!
Träffade en läkare i onsdags som kollade lite "där nere",först "råkade" hon ta bort en bit av slemproppen,sen fick jag kommentaren "jag ser att du inte kommer ha några problem med att föda ett barn"..Jaha,är man slapp nu då?ha ha...

Kommande vecka ska nog spenderas på ett lugnt sätt,ska på nytt besök hos min bm på tisdag,får se hur magen växt och hur allt ser ut :)
På fredag åker jag och familjen ut till kusten,längtar såååååå ♥

Nej,nu ska jag faktiskt ta tag i disken innan jag får slappa,ha en störtskön söndag!!

Kommentarer
Postat av: frida

Tack för din snälla kommentar. Hoppas det är okej att jag följer din blogg med. Tycker den verkar så mysig. Plus så ska vi ha barn nästan samtidigt :)

2010-07-12 @ 07:32:41
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Faster Pia

Ska ni till Öregrund i helgen? Kan inte jag komma och hämta er fre em eller lördag så ni får komma ut en sväng till Söderön? Eller om Eva har lust och följa med så kan jag möta upp er vid Långalma bygdegård. Stefan åker till Norge ikväll och jag är ledig fre o Lörd. Vi kan väl höras av? Kram Pia

2010-07-14 @ 20:04:06
Postat av: frida

Hej..

tänkte svara på din fråga här :)

Läkarna rekomenderar att man väntar 1 år innan graviditet. Det var inte planerat att vi skulle bli gravida och jag vart jätte rädd för att jag var tvungen att ta bort barnet. Men läkarna sa att det bara var en rekomendation. Det är alltså inte farligt att blir gravid direkt efter Op. Man för göra extra kollar bara så att man ser att barnet växer.

2010-07-15 @ 08:25:37
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0