Snö snö snö

Varför?Är ärligt talat ganska less på denna snö...Och den har satt sina spår...
Min lillebror och hans tjej va med i en bilolycka igår em/kväll då dom frontade med en mötande bil,det resulterade ambulansåkning och tillbringa hela kvällen på akuten för dom.Stackars mamma fick sitta och brumma in hit till stan i detta jäkla snöoväder.
Dom har iaf inte brutit nåt,är inte allvarligt skadade,mest skärrade,ömma och blåslagna.Är otroligt glad och lättad över att det inte va värre,lillebror har haft otur nog nu tycker jag!(det va han som krossade fingrarna på sitt jobb förra veckan)

Bilen dom åkte i köpte brorsan för ett par dagar sen,så lite surt..Men det är väl dags för busskort för den unge herrn nu ;D

Idag är en må-dåligt-dag,hoppas på bättre imorrn!

Nu ska jag kramas med sambon och titta på tv (nu när han tagit paus i sitt pluggande för en liten stund)

Och en eloge till försäkringskassan!
Klantade mig ju med att begära fp dec-jan,ringde igår och jag får pengarna imorrn!Dom kan imponera ibland!Fast jag hade räknat med att få vänta länge då det va jag som klantat mig,men..ibland har man tur :)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ang försäkringskassan: bra saker händer bra människor <3 därför får du pengarna så fort!

Du kan väl filma en prat-snutt med Freja och lägga upp, hon låter så otroligt härligt... saknar er massor.. fast vi syns ju på måndag när sonen ska på återbesök!

kramar

2010-01-28 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0