Besök av snygga bästisen

Freja hade sin snygging Leon på besök idag (och jag fick givetvis besök av Leons mamma,min vän)
Freja lyckades skrämma Leon lite med sina ljud,ha ha,skönt att få se nån annan surläpp än Frejas ;D


Ja,så här lade sig våra barn när dom fick leka själva på täcket,hoppas verkligen det inte är en hint om vad dom kan göra UNDER täcket i senare ålder (ha ha,roliga barn vi har)
Såg ut en liten stund som att Freja laddade upp med en brakskit,men vi hörde inget iaf :)

Och Leon är så duktig,han är en månad yngre än Freja,men en jäkel på att ställa sig på alla fyra,sitta själv,sätta sig från liggande position,och sträcker ut sina armar så sött mot sin mor när han vill upp till henne,så nu får Freja ta och träna lite mer (ja,men hjälp av mamma o pappa så klart)

Provade ge min kvälls-gnällspik en flaska havrevälling nyss,så HOPPAS hon somnar tidigare ikväll,vill börja få bättre rutin i hennes liv nu.

Nu ska jag kolla på knäppisarna på 5:an,tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0