Så va det måndag igen...

..men inte vilken måndag som helst,utan 02-22-måndag,lillebror Johan fyller hela 28 år idag!
Va ner på stan och köpte present till herrn idag,får se i helgen om den passar :)

På fredag kommer min käre mor och lillebror in hit till stan,och så passande har jag och lillebror fått någelunda samma tid (men inte på samma mottagningar så klart,ha ha) så mamma hämtar mig o Freja först,sen bär det av till Ackis,och sen efter det åker jag o Frejsan med dom ut till öret för en weekend vid ostkusten :)
Då ska vi väl hinna med lite besök här och där!

Imorrn är jag o Frejsan bjudna på fika hos mammagrupps-vännen Johanna och lilla Moa,och fler mammor i gruppen så klart,ska bli mysigt då det varken är kyrkan eller café denna vecka.

Nej,nu ligger nån och smålåter här,hon hade nog inte ätit färdigt för idag nej.. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack tack:) puss

2010-02-25 @ 11:19:30
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0