Oj då...

Har ju inte skrivit här på hela veckan ju :D
Aja,har väl inte så mycket spännande att avslöja här precis..
Jo,vi fick beviljat fullt vårdbidrag för Freja,så när jag börjar jobba igen kan jag gå ner mycket i arbetstid!Skönt!
Jag och Freja har haft två shoppingdagar nere på stan,handlat lite kläder och så,och så träffade vi min vän Weronika och tog en fika i torsdags,alltid lika mysigt att sitta o snacka,och Freja skötte sig så klart :)
Efter det fikat begav jag mig upp till jobbet och bjöd dom på kakor,det slutade med att vi va där i 2.5 timme,ha ha...
I fredags köpte jag ny hemtelefon för jag är såååå less på den vi haft som laddar ur på en dag,så nu är jag nöjd :)
Och så fyllde vännen Therese 30 i fredags,hennes mor med :)
I helgen har vi inte gjort ett dugg,och det kan vara välbehövligt ibland det med :)

Nu skiner solen som bara den,så kanske ska försöka hitta ytterdörren och gå ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0