Lördag

Så va det lördag då....Idag är det inget inplanerat,sitter just nu och lyssnar på mina snarkande älsklingar :)

Gårdagen blev ju inte alls som planerat.Svägerskan kom hit och skulle hämta Freja,då hade lilldamen precis vaknat,så jag klädde på henne och så gick dom.10 -15 minuter senare (när jag o sambon stod vid busshållsplatsen och velade om vi verkligen skulle äta på kina eller gå och köpa sallad på det lokala haket) så ringde svägerskan,och i bakgrunden hörde man en vääääääääldigt arg Freja,så vi gick o köpte sallad,hämtade vår jättearga dotter och gick hem.
Hon hade gråtit konstant i en halvtimme så hon satt och snyftade i min famn i lika lång tid.
Helt och hållet mitt fel,skulle så klart ha väckt henne tidigare så hon fått vakna till,kan tänka mig själv om jag precis vaknat så kommer nån och hämtar mig och så är mamma och pappa borta helt plötsligt,det blir tokigt.
Men vi gör ett nytt försök nån gång när svägerskan känner sig redo igen.
Denna familj mös framför Let´s dance istället,va mysigt det med :)

Slutet gott,allting gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0