Snart är det ju jul!

Shittans va fort tiden går!!

Igår överraskade Freja med fler framsteg,hon stod nedanför soffan när jag satt i,helt plötsligt slängde hon upp ena benet,och det andra,och *vips* så satt hon brevid mig!
Så nu kan hon klättra med!

Mannen som har kiosken här brevid är så rar,han frågade igår hur gammal Freja är,17 månader svarade jag,då lade han ner en godispåse med julgodis åt henne (folieinlindade chokladtomtar,chokladägg och sånt),så snällt!

Igår fick jag oxå ett indirekt tips på en superbra internetsida att handla julklappar åt de små på,dom lovar leverans före julafton om man beställer senast 20:e,en som handlat där fick sitt 2 dgr efter beställning,så jag beställde ALLA barnjulklappar därifrån,13 fina paket för 800 spänn är ju heeeelt fantastiskt!Nu har jag bara 2 paket kvar,och dom är ju oxå klara,ska bara betalas :)

Länken till sidan? Varsegod,jätterimliga priser med! Skynda handla!:

http://www.hikmet.se/default.aspx

Idag har jag tänkt börja med julgodisbaket,men ja...tankar kommer man långt med,men det måste till en handling med ;D

Ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0