Oj,vilken action!Not!

Dagarna rullar på här hemma,så blir inte så mycket skrivet här :)
Förra helgen mös vi hos tjejernas mormor i hennes mysiga hus!Förstår att mamma trivs där ♥
Hann med en visit hos min morfar med,vi ska fira juldagen där med resten av släkten,supermys!

Tjejerna fortsätter växa och vara envisa,har börjat använda stl 68 på Tyra nu,helt galet så fort dom växer,Freja har börjat använda 86 (fast lite stort är det iof).

Freja har två kindtänder uppe som tittat fram,fast inte helt så hon är BRA grinig,inte allt för kul,hon gråter för typ ingenting :(
Men vi håller oss pigga här hemma,tjejerna har haft en släng av förkylning,men annars ett väldigt bra immunförsvar!
Ska kolla om jag har lite bilder att dela med mig av :)



Hungrig?Tyra kan hon :D


Hemma hos mormor bor det två nyfunna kompisar till Freja,Tjockis och Busen heter dom (tror det är Busen på bild)

Jag har under veckan hunnit besöka tandläkaren 3 ggr!En fyllning hade släppt och det började göra ont,så dom rensade tanden ääääääända ner till botten på rötterna,och fyllde igen,fick datum för rotfyllning i januari,men i onsdags efter andra besöket fick jag grönjävulskt ont (konstant smärta!)så igår morse fick jag tid,så öppnade dom upp lagningen,rensade lite till,och satte igen tanden igen (fick igår oxå bedövning,inget jag fick tidigare),så nu känns det lite bättre,Ipren o alvedon hjälper,hoppas det onda försvunnit helt snart!

Oj,pausade detta inlägg för att svärmor kom och hämtade min stora tjej,så skulle lagt ut denna tidigare :D
Grattis till Jay Smith som vann Idol!Jäkla synd att det inte blev Minnah,men men...Tvåorna brukar i regel höras högre än vinnarna efteråt ;)

Så här söt va min lillfisa tidigare ikväll:


Nu saknar jag Freja så ska gå o lägga mig nu,god natt kära läsare,ha en skön helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0