Sjuka tider!

Här hemma är vi sjuka och eländiga,ingenting orkas göras,vi flyter bara med helt enkelt.
Förra tisdagen va vi på föräldraträff och firade alla våra små ettåringar,jisses vad våra småttingar blivit stora!!



(resten av bilderna va en massa föräldrar med på,dom kanske inte vill visas upp här,men Moa tror jag nog det är ok för,eller hur Johanna? :)

På onsdagen va vi till hab,fick träffa en logoped,både hon och specialpedagogen tycker Freja är otroooooligt duktig,att hon kunde krypa så mycket o snabbt va dom impade över :)
Efter det besöket fick vi kvalitetstid med Frejas mormor,kollade lite i affärer,men allt tog lite på mina krafter så storhandlandet jag tänkt mig på coop sket sig,mådde inge bra alls :(
Tack mamma för den dagen ♥

Torsdagen tog jag o freja en tripp till coop,barnens hus o Lindex o gluttade,fick höra saker på ryktesvägar som jag hellre velat höra från dom det gällde,men men...

Fredagen började sjukstugan här hemma,och den hålelr i sig än,det snoras o hostas för fullt,tur att jag är mest frisk av oss så NÅN orkar ta hand om barn o hem...
Sjukerierna resulterade i att planerna på att åka på min kusins konfirmation på lördagen fick ställas in,jättetråkigt :(
På söndan skickade vi iväg Freja till sin farmor på en heldag så vi (läs JAG) kunde ta igen mig och dammsuga o skura golv här hemma.
Igår kom vännen Mija och hjälpte mig med spjälsängen jag fått av henne (hade lite knas med skruvar där men det löste sig och nu har jag en spjälsäng i hallen som jag måste försöka möblera in i sovrummet!)

Graviditeten då?
Jo,i helgen börjades det med nattkissandet för min del,vaknar MINST 3 gånger per natt o måste kissa,vet hur det va förra graviditeten så att jag kommer föda detta barn den 23:e sept är bara att glömma,den kommer komma tidigare!
Vi har ju allt klart för den (förutom ett täcke) så den får gäääärna komma när som helst nu.

Äh,mycket text igen,ni vill ju hellre se bilder på Freja ju!






Bästa mormor ♥






För Freja finns det inga obekväma sovställningar (som ni ser på andra bilder här på bloggen :D)




Hi hi,PUSS!!!!


Mammas & pappas solstråle!!

Ska fortsätta med disken nu när min sessa sover!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka ljuvliga bilder på er solstråle!



Tänk om man själv kunnar somna på det sättet, skönt;)

Kul att läsa att hon utvecklas så bra! Härligt att hon kan krypa, tyder ju på bra motorik!



Kram Maria

2010-08-31 @ 19:34:24
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: frida

gud vad söt hon är... man vill bara pussa på henne ;)

Kissar man mkt mer i slutet av grav?? kommer inte ihåg hur det var med Leon. Är i vecka 34 och har börjat kissa så otroligt nu på nätterna. 3 ggr går jag upp och det känns som det kommer flera liter varje gång. Hur mår du i din grav??

2010-08-31 @ 21:23:53
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Faster Pia

Åh,vilka otroligt fina foton på lill-Freja:))

Hon ser så nöjd och belåten ut,å vilka sovställningar hon har ! Hoppas att du snart får åka in till förlossningen och föda så du slipper alla graviditetsbesvär!!

Kram från Pia

2010-08-31 @ 21:58:26
Postat av: frida

vet ni könet på bebisen i magen?

Jag mår bra oxå.. mkt sammandragningar just nu,trötthet och toalett springande. Men jag är dock tacksam över att ha sluppit foglossning,vatten i ben,fötter osv.

2010-09-01 @ 12:34:33
URL: http://frudernmar.se
Postat av: frida

Ja namnet har jag haft sen dag 1. Hon kommer få heta Thyra och Victoria i andra namn. Thyra kommer från min farmor. Victoria får hon från mig :)

2010-09-01 @ 21:03:00
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Lina Börjesson

Hahahaha vilken sötnöt hon är!!!

Tänk om man själv bara kunde somna sådär hursomhelst när man bestämde att man var trött.. Ungefär som skalman klockan ;)

2010-09-02 @ 17:09:36
URL: http://www.nogg.se/linas
Postat av: johanna Forsgren

Vilka fina bilder på söt proppen ;) va stor hon blivit....

kram på er!

Postat av: Cathy

Jösses, hon är såå OTROLIGT SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT, lilla goa Freja!! Känner fortfarande värmen från henne när hon satt hos mig å sov:-)

2010-09-03 @ 22:20:35
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0