Så va det fredag igen!

Och in i v 34 går vi idag!
Känns som att jag inte riktigt förberett mig för att föda snart,men ska väl ta o packa väskan snart för eftersom Freja kom 3 v tidigare så kanske denna med kan det ;D
Försöker att sätta mig in i smärtan jag upplevde när jag födde Freja men den är som bortblåst :O
Det jag minns smärtade MEST va när huvudet skulle ut,resten va en fjärt i rymden ;D

Vi tar det lugnt här om dagarna,jag orkar inte mycket alls,och mycket tankar går åt till de nära och kära som har det svårt just nu ♥
Freja far fram som en virvelvind här hemma,men är vääääldigt gråtmild då hon verkar vara väldigt rädd för att typ ramla när hon kryper och reser sig upp mot saker,så myyyyyycket gråt blir det här hemma!

Verkar som att jag fått en pik på en annans blogg (ja,jag tar åt mig) och då vill jag bara säga att jag ALDRIG skulle kommentera ANONYMT då jag inte är så FEG.
Så,det va det.
Nu ska vi planera nåt fredagsmys!

Ha en superbra helg allesammans!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0