Hej sköna söndag!

Äntligen är solen på semester ;)
Tycker det varit extremt varmt!
 
Ska sammanfatta lite senare veckan som varit!(barnledigt o så)

Tänkte ställa en fråga till er läsare,alltid lika kul att se vad ni tror :)

Jag har bf 23 september,va till bm i tisdags och har exakt (nästan) lika värden som jag hade med Freja i samma vecka,magen har lämnat medellinjen och är nu uppe och nosar på överlinjen ;D

Tror ni att det blir runt 23:e sept eller tidigare?
Freja kom 3 veckor efter denna vecka.(hon va beräknad 23 juli men kom 6:e,lagom vikt o så så jag tror sm-datumet stämde,att hon "bara" va liten på ul)

Vill gärna höra era gissningar :)

Ha ha,ja Liz-Marie,så sant det att jag har koll på sm och (nästan) befruktningstillfället ;D

Kommentarer
Postat av: Liz-Marie

Hahaha, om jag absolut inte tar fel så var du väl med vid befruktningen;)

2010-08-15 @ 10:35:28
Postat av: Mija

Jag tror liten vill komma ut den om två veckor från nu, eller varför inte den 18/9 ?

2010-08-18 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0