Valborg

Ja,namnet Valborg har kommit upp på tal gällande om det är en tjej i magen...
Ha ha ha ha,neee då ,skoja bara,idag ÄR det ju valborg :D

Mötte upp kusinen och hennes familj på stan,gick runt och glodde,hade jättetrevligt och kusinbarnet va så himlarns gullig mot Freja ♥
Träffade på vännen Lee som jag inte träffat på år och dar,tjejen har ju gått ner typ 50 kg så jag hade liiiiiite svårt att känna igen henne till en början,en riktig hottie iaf!!
Sen träffade jag två fyllestök vid namn Emelie och Anna på gågatan :P
Läskigt så mycket packade småungar det va på stan,antingen småkillar i spänniströjor eller så va det (ursäkta uttrycket) "våldta mig ikväll"-klädda småtjejer,en tjej hade en kjol som slutade typ precis OVANFÖR stjärtvecken,realllllly sexy!Not!Klä på er för fan,köp längre kläder!

Skulle träffat kusin Jullan men hon blev fast på ett ställe,så jag åkte hem,va ju så fruktansvärt varmt!
Skrattade lite varje gång man såg poliserna stå och hälla ut all alkohol i brunnar framför fyllestök som flashat för mycket med sitt dricka *moahahaha*
Hade iaf skapligt med skoskav när jag kom hem,kunde knappt gå (tog såklart alldeles fel skor..)
Kom hem,gick till pizzerian,hem igen,öppnade pizzakartongen och..WTF???Den DÄR pizzan hade jag då INTE beställt.Ringde stället,fick gå dit igen och få rätt pizza med EXTRA ALLT på som "plåster på såren",he he :)
När jag kom hem hade jag ju promenerat upp så mycket halsbränna så det åkte inte ner mycket pizza i denna mage inte :)
Nu blir det nog filmtajm!

Ha en trevlig valborgsmässo-kväll :)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

En liten kommentar ang Valborg som namn:

din morfars mor (min farmor) hette Valborg.

Hon hade 2 systrar som hette Gunborg och Torborg.

Så namnet Valborg är inte så långt bort!

kramar

2010-05-01 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0