Namn?

Klurar lite på namn på filuren i magen,det är inte alls som när vi väntade Freja för då ploppade det upp nya namn varje dag (typ),nu har man ju redan ett namn på första barnet,så då vill man ju gärna att nästa barn får ett namn som passar någorlunda ihop med Freja ju :)
Men det måste absolut inte börja på bokstaven F!

     ♦♦♦♦  ♦♦♦ ♦♦♦ ♦♦♦ ♥ ♥ ♥ ♦♦♦ ♦♦♦ ♦♦♦ ♦♦♦♦
♦ Har ni några namnförslag på våran filur? ♦
        ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ 

Har fått upp ögonen för 1 pojknamn och 3 flicknamn (ja,vad tror ni att JAG tror det är för kön på bebis?ha ha)
Skriv gärna fina namnförslag!
Freja skulle ha hetat Linnea efter min farfars(eller va det farmors?) mor,men 2 veckor innan Freja föddes snubblade jag över hennes namn och fastnade ordentligt :)
Är inte kinkig på namnens ursprung,är inte fast i det fornnordiska träsket så att säga :)

Kommentarer
Postat av: Zara

Lovelia

Joline

Joanna

Olivia

Esther

Alva



Sixten

Eddie

Melker

Theo

Neo

Ludvig



Några förslag från mig!



Åhhh, Nu blir ja lite bebis sugen igen! =)



2010-04-28 @ 10:05:23
Postat av: Fia

Även fast du inte är fast i det träsket så måste jag bara få säga det FINASTE pojknamnet jag VET! Som vi hade ifall vi fått en pojke först. Och det är TYKE! Hur fint är det? Freja och Tyke. UNDERBART! <3 <3

2010-04-28 @ 10:20:05
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Det var väl din farmors mor som hette Linnea...

om inte jag är helt ute o cyklar..

kramar

2010-04-28 @ 15:17:34
Postat av: Emelie

Håller med en föregående skrivare. Tyke var fint till freja... passa bra med gamla guda namn. Loke är också riktigt fint!

Kan rabbla hur många killnamn som helst. Dock svårt med tjejnamn.

2010-04-28 @ 18:47:50
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Faster Pia

Jag tycker att Laura är ett fint flicknamn och Fabian på en pojke. Du kommer säkert på nåt namn när du ser barnet:)

Ha en bra kväll kram från Pia

2010-04-28 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0