Freja 9 månader

Helt sjukt,vart tar tiden vägen?Min sessa är inte liten längre ju :(

Denna natt verkar bli lugn,sessan sover sen 1.5 timme tillbaka,låter inte lika täppt nu som tidigare,febern har lagt sig lite med.
Hon har varit gnällig hela dan,knappt sovit något så hon BORDE lapa sömn inatt (plus att hon fick alvedon tidigare ikväll).Aja,återstår att se,jag finns här om/när hon vill ha mig inatt,mitt lillhjärta ♥

Hoppas iaf Freja piggat på sig helt tills på torsdag då det är dags för föräldraträff,vill ju träffa alla!
Men tror som sagt inte hon fått en bakteriell snuva,eftersom vi inte umgåtts med nån förkyld och det som kommer ut är genomskinligt som tur är.

Jag har lite av en nervös vecka,går och väntar på ett besked som jag HOPPAS kommer via brev!!*håll tummarna för oss*

Nej,ta och knyta sig så man kan ligga jour inatt,allt för mitt lillhjärta  ♥

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

..... saknar er..... :-(

kramar

2010-04-07 @ 15:16:21
Postat av: Faster Pia

Grattis till Freja en dag för sent:))

2010-04-07 @ 19:15:55
Postat av: JoHo

Åh, hur mår ni? Hoppas bättre! Jag vill OCKSÅ träffas imorgon :) Kram!

2010-04-07 @ 22:12:18
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0