Trevlig dag :)

Va över till vännen Therese idag och hälsade på,Freja fortsatte nobba sin kompis Leon,men vi hade trevligt med nybakta bullar iaf :)
Och tack till Therese´s mamma för bullarna jag fick med mig hem,supergoda!!

Therese lyckades få med en leende Freja på bild,så charmig dotter man har:











Det är nästan så jag gråter över hur söt hon är när hon ler (hon är givetvis söt annars med,ha ha) :)

Fick med allt på film med,fast filmerna ligger på andra datorn,den är lite upptagen just nu.
Så det kommer filmklipp typ imorrn eller nåt!

Imorrn kommer Frejas gammelmorfar på besök,så jag o sambon har gjort fint här hemma,har till o med slagit på stort och fått upp gardinstänger + gardiner i vardagsrummet!(har bara tagit 4 månader..) Ska ta o baka morotskaka nu :)
Får se när gardinstång kommer upp i sovrummet,till jul kanske?
Så ska vi på babycafé på eftermiddan,så trevligt att umgås med andra mammorna o prata :)
Morgondagens ämne ska vara "Vaccination",bävar inför Frejas 3-månadersvaccination om 2 veckor,hua vad jag kommer gråta! (jag känner mig själv så att säga,bölfia!)

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: JoHo

Åh, men guuud vad söt hon är när hon ler! :) Och vad KUL att du har en blogg, måste genast lägga till på min "läs-lista! :D Ses på babycafét imorgon!

2009-09-22 @ 22:40:20
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: mamma/mormor

Mormors sötnos.....

Längtar till lördag! Ska bli så kul att åka iväg du och jag!!!

kram

2009-09-23 @ 07:38:25
Postat av: Puff som blev så glad av en underbart fin Freja

Så bedårande bilder på Freja

Fick mig nog en tår i ögat ju...

Du anar inte vad du har framför dig med Freja

tror nog hennes mungipor kommer ofta vara vid öronen.

Dina med skulle jag kunna gissa.

Man brukar ju kalla dom här DOwnis människorna för "Kärlekens Apostlar" =D



Kramar!!

2009-09-23 @ 21:41:37
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0