Solig och molnig torsdag...

Snacka om växlande väder,först molnigt,sen regn,sen sol,sen lite mer moln,sen sol igen,och en liten skvätt regn på det...

Lilldamen har varit lite svår att underhålla idag,men fick henne att somna till slut iaf.
Har haft henne på gymnastikmattan idag,men hon ville bara "krypa" av den,men lite kul va det ett tag.
Skickade mess till min far i morse och frågade om hans mailadress så jag kunde skicka lite bilder på hans barnbarn,då ringde han upp för en stund sen och frågade om jag med andra ord tyckte det va dags för dom att komma hit o hälsa på :D

Va på babycafé igår,och första gången som ALLA mammor från vår föräldragrupp va där med sina bebisar,superkul :)
Jag hade med mig en smarrig morotskaka då jag bakat en inför morfars besök,men han ville ju inte ha,så vi mammor gottade i oss den :)

Imorrn ska jag leta efter kläder som jag ska ha på mig på lördag,måste ju se snygg ut när man ska till Globen!

Nej,så intressant va detta inlägg,ska ta o göra nåt,diska kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0