Vitt ute

Men nej då,ingen snö,en jäkla dimma bara :/

Gårdagen va ju helt underbar!TACK mamma för julklappen ♥
Linda kom hit igår på eftermiddan,käkade middag med oss,sen drog vi till bussen.
Nog va det en partybuss man åkte med till stockholm alltid,jäkla drag :D
Första bandet,InMe va väl inte "jihooooo" direkt,men Sonic Syndicate va det drag i,och likaså Takida :)
Och vet ni vem vi stötte på utanför Globen??Jo,världens starkaste man,Magnus Samuelsson!!Och han ställde gladerligen upp på en bild!Orkar inte ladda upp alla bilder nu,men en flinande Magnus fastnade på kort iaf!
Mamma adopterade en bror till mig,han e lika gammal som mig,så jag har fått en tvillingbror!Tyvärr frågade mamma varken om namn o telefonnummer,så han va väl bara en bror under kvällen :D
(ha ha,det va vakten i baren,fick han nåt att skratta åt :D )

Lite pinsam jag är,är ju inte sååå insatt i Takida,så när dom klivit upp på scenen så efter ett tag hojtade mamma o sa åt mig att knäppa kort på nån karl som kom o gick upp för trappan,och jag undrade ju varför jag skulle knäppa på honom när det va Takida vi skulle se..
Ja,det va ju sångaren som knatade upp bland oss o började sjunga
!Ja,inte tusan vet ju jag hur han ser ut eller :P
Hann med o både filma o knäppa kort iaf ;)

Resan hem började med att en person fattades (fyllestök som inte hittade tillbaka till bussen,ha ha),men efter en lång stund va den förlorade sonen återfunnen,så vi kunde bege oss hem.
Va inte lika fullt ös på vägen hem,men han som sov hela bussresan till sthlm och va för full under konserten vaknade till under hemresan,ha ha,ja jäklar du...

Mamsen hade med sig julköksgardiner och ljusstake,så det har jag roat mig med på förmiddan här hemma,nu är det jul i varje fönster :)

Ska ta o käka nu,återkommer med bilder!




Kommentarer
Postat av: Alma

Ska bli kul att se bliderna :)

2009-11-29 @ 15:23:13
URL: http://almastaknar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Avundsjuk! Hade också velat sett Takida

2009-11-29 @ 19:16:55
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0