Snart är det fredagsmys på hög nivå!

När Frejsan vaknat ska hon få en sked gröt(hon fick ersättning för 45 minuter sen),sen ska vi bada,sen e det ju dags för Idoooooooool :D

Idag har jag känt mig äckligt effektiv (om man jämför med alla andra dagar),har putsat alla fönster (tänkte fuska o bara tvätta in- och utsida,men när jag gjort det såg jag att dom tamigfan va ännu skitigare mellan,ha ha,så det blev mellan med),strykit julgardiner,gjort julfint i fönstrena,diskat,dammsugit o plockat.
Väntar in gardinerna till köket (dom får jag imorrn av min mor ♥),så ska jag upp i det överfulla förrådet och böka runt o se om jag hittar på en ljusstake.Minns fasen inte om jag kastade dom när vi flyttade eller inte...*suck*

Idag fick jag hem en jättefin musiksängmobil till Freja som jag köpt på tradera för några kronor,hon är jättefascinerad av den,det är fyra färgglada nallar som åker runt runt runt till en fin melodi :)

Åh,jag är så nöjd med mina julgardiner :)

Nej,fortsätta hinta till sambon att han får ta på sig matlagningen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0