Lördag!

På lördag blir det fest!
Ja,för mig,mamsen o ex-svägerskan o vännen Linda!
Vi åker ut på en bussresa till stockholm och avnjuter först Sonic Syndicate och Inme,sen kliver grabbsen upp på scenen,Takida!!
Ser så mycket fram emot lördag så jag nästan spricker!
Linda ska få avnjuta en middag här hos oss på lördan,så ska hon få träffa Freja :)

Tack så jättemycket ♥mamsen♥ för denna resa!!
Ja,som ni kanske räknat ut så följer kameran med på lördag,så allt tok på bussen blir väl dokumenterat :D

Nej,se om lilldamen behagar somna snart eller om hon ska prata sönder sina leksaker först :D

Farma lite (ja på fejjan :D) sen sussa,imorrn ska jag,Therese o Leon ut på shopping!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ja, det ska blir riktigt kul <3

Nu har jag lyssnat på de där InMe på tuben, inte tokigt alls!

Och du ska tillbaka till MixMix som har ALLT ;-)

jaja, du vågade väl inte handla vad som helst när jag var med... fegis.... fniss

kramar

2009-11-26 @ 23:48:48
Postat av: Tina

Åhh jag vill oxå se takida..

2009-11-27 @ 10:52:36
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Anna

kanske vi stöter på varandra i stockholm då...vi ska ju också se Takida!!! kram

2009-11-27 @ 13:26:25
URL: http://www.blomman-livet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0