You lovely people!

Hårddisken krashade i stor-datorn,så har inte varit så duktig på att uppdatera,jag vet :P
Har inte så superdupermycket att skriva om,har iaf med säkerhet slutat jobba så nu kan jag ägna mig åt hemmet och min blivande familj,kanske jag slipper alla sammandragningar som jag fått dras med när jag arbetat! :/
Bakade kokosrutor till mina kollegor tills i fredags (efter som dom tjatade :P),och dom va nöjda med bakverken :)

Strax kommer min käre mor hit,då ska vi åka till gamla tråk-lyan o fixa med tapet o grejer,ska bli SÅ skönt att bli av med den!!Min mamma är en supermamma som vill hjälpa mig :)

Vet att jag lovat en ny magbild,men hittar fan inte bluetoothen,så ni får vänta lite till :P

Vet ni hur skönt det är att gå o lägga sig med både öppna fönster och öppen balkongdörr?Super!!

Är väldigt svullen,svettig och långsam så det kommer nog inte bli så mycket spännande skrivet här innan förlossningen,he he he he :D
Men ska försöka tillfredsställa er med dagligt bloggande,även om det mest spännande nån dag kanske är om den där humlan som inte såg glaset i balkongräcket,eller grannbarnet som tidigt på mornarna sitter i trappen o gallskriker att hon "inte vill gå till dagisen"...
Så ska vi ju till förlossningen på onsdag,kanske har en massa tankar o funderingar att skriva ner här efter det :)

Hoppas ni är nöjda med detta inlägg ;)

Puss o kram ♥


Kommentarer
Postat av: tina

När ska man få komma och hälsa på då?=) puss

2009-05-25 @ 11:04:55
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Lotta

Wohoo, she's back!!

2009-05-25 @ 12:25:59
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: mamma

NU var du duktig!!! Din sambo får ju "låna" ut sin dator när den du brukar använda har kraschat...

syns om några timmar!

kramar

2009-05-26 @ 04:00:51
Postat av: Lissan

Saknat dig :)

2009-05-28 @ 07:15:50
URL: http://missdestiny.blogg.se/
Postat av: mamma

nu börjar dagarna gå igen....

kram

2009-05-28 @ 07:17:13
Postat av: Emelie

ja det va ju kul att du blivit en måndagsbloggare, trodde idén med blogg att man skulle skriva varje dag... kram

2009-05-28 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0