Lördag :)

Oj,har missat att blogga ett par dar nu ;)

I torsdags jobbade jag (som vanligt),kom hem och fick en av de finaste presenter av min älskling :)
Guld och stenar säger jag bara :) Tack hjärtat!!! *pusspuss*

I fredags va det en kort arbetsdag,jag och sambon "helgfirade" med en fredagsmåltid på BK,sen hem och mös :)
Idag har vi inte heller gjort så mycket,hade stöket (:P) Emelie på besök,hon va som ny efter 45 minuters vila,ha ha..
Strax ska jag laga till lite kött,potatisgratäng o sallad (vi åt sen lunch),sen håller vi på o velar om vi ska se bio eller inte (Watchmen som sambon jättegärna vill se är nämligen 2h 40 minuter lång),men vi får se här lite närmare 21 hur vi gör..Annars finns det alltid en morgondag att platta till arslet i biostolen på!

Vill ha en liten "In Loving Memory Of"-stund nu med,av Britt som fick träffa sitt öde hos veterinären i torsdag,lika bra det,hur gosig va hon då? :P
(Britt är mamma och hennes sambos nu avlidne sköldpadda...)

OCH!!!Imorrn blir jag mamma- och Esbjörn-lös i hela 3 veckor!!!Hur i hela fridens dar ska jag klara mig utan ett enda samtal med min mor under denna tid då????Dom drar ner till Sydafrika för att supportra Rolle & Roine som ska köra i VM i Thundercat,fan va häftigt!!!!Håller tummarna för dom grabbarna och ska hålla koll på mamsens resedagbok vaaaaarje dag :)

Nej,matlagning va det ja!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kommer att längta efter dig också när vi är borta... just nu är jag helt slut... borde gå ner i tvättstugan men har bokat den i morgon fm också så jag tror jag hoppar över det just nu..

Hörs imorgon!

kramar

2009-03-28 @ 21:04:50
Postat av: Emelie

efter en natts vila är jag som sprittny igen :P

2009-03-29 @ 13:38:34
Postat av: Linda

Vi kommer sakna dig britt... Även fast du var så sjukt obehaglig!



Jag vill också åpka bort från detta skitväder! Fusk att de åker iväg utan oss tycker jag!

2009-03-30 @ 18:56:33
URL: http://chocolad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0