Årets 2:a Fredag den 13:e!

Men jag räknar varken med otur eller några läskigheter :)

Gårdagen va supertrevlig,jag åkte ut till Öregrund och umgicks med min mor,hon hade tackat nej till uppvaktning,och folk respekterade det,härligt!(fast mig blir hon ju inte av med så lätt,he he!)
Hon hade fått en massa fina blommor och lite paket.Resten får hon i sommar :)
Och hon hade inte börjat se äldre ut bara för att hon fyllde 50 ;)

Nu har jag en jobbhelg framför mig med start kl 14 i eftermiddag.

Imorse när älsklingen klev upp råkade kan puffa till magen med armen,och då ska ni veta att det va nån i magen som va snabb att puffa tillbaka,ha ha,men sen somnade den om :)
Denna gång puffade den ända uppe vid naveln,har aldrig känt den böka ända där uppe förr :)

Nej,glo lite till på nätet,sen duscha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0