Midsommardagen

Ja,inte hittar ni nån med bakfylla i detta hushåll iaf :)
Vi tog det lugnt här hemma,gick till affären o handlade lite mat o JORDGUBBAR :D
Sen spelade vi spel resten av kvällen,avslutade dagen med ett par Arkiv X-avsnitt.

Idag får jag ha datorn för mig själv igen,sambon är hos sin lillebror o umgås,trevligt trevligt :)
Och jag får väl bekänna att vi ätit pizza idag....

Nej,ikväll sker det inget speciellt,skulle åkt till svärmor men i det hushållet va dom "stackarna" så bakis,så dom orkade inte med gäster idag,utan vi bokade om grillningen tills imorrn istället :)

Nu ska jag surfa lite till,sen spela lite till!

Ha en skön kväll gott folk :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag kollat in bloggen och skrivit lite kommentarer!

Ha det så bra och hoppas barnbarnet är snällt... så du får vila lite från sammandragningarna..

kramar

2009-06-20 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0