Åh,idiot!

Till mig själv alltså!
Ringde fk idag om pengarna,dom hade ingen utbetalning till mig,grrr så arg jag blev!
Så tjatade tanten,"har du skickat in begäran"? -Jaaaaaaaaaaaaaa!
Så kollar sambon i en av sina kartonger,och då dyker den skriftliga beviljan upp (den jag trodde räckte,där det bokstavligen står att jag fått min hp beviljad),men nej då,då hade jag missat ett pappershelvete där jag måste skriva i samma uppgifter jag skrivit i på en massa andra papper!
Så ringde upp dom igen,har fyllt i papper,och frankerat!Tanten på fk sa att "vi får se om dina papper kan gå före så du får din utbetalning".

Så fruktansvärt förbannad jag blir på mig själv!
Dessa pengar får jag väl inte se röken av förrän i slutet av juli eller nåt,kul juli :(

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte alltid lätt... Men shit vad med papper för att skaffa barn!

2009-06-29 @ 19:05:28
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Madelen

Fk är alltid struliga. Fick ringa dom ja med idag, då ja inte fått ngn utbetalning, även fast ja tagit ut sen september utan avbrott så har dom glömt å betala ut senaste 3-4månaderna

2009-06-29 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0