Utskrivna!

Allt såg så bra ut så,Freja hade gått upp 100 g(!!!) sen i fredags,så nu va det dags att minska sondmatsmängden och förlita oss mer på amningen (och nappflaska).
Dom såg ingen anledning till att vi skulle fortsätta komma till sjukhuset och vara inskrivna,så från och med imorrn går jag över på mammadagar och ska ta kontakt med barnavårdscentralen och gå dit i fortsättningen :)

Sonden får sitta ett tag till,men jag sa till läkaren att om den skulle åka ur igen så skulle jag ta till nappflaskan,och det sa hon att vi gjorde som vi ville med det,lite mer stimuli med nappflaska än att ge maten i sond.Tack för dom orden :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att ni får vara hemma på heltid nu!

Hon är så vacker lilla damen!

Kram

2009-07-20 @ 23:56:21
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Anne Linas mamma

Hej Jenny med familj.

Vad skönt att ni fått komma hem. Hon är jättesöt eran Freja. jag har en kompis på nätet som har en liten Lukas med Downs. Om du vill kan du kontakta henne. Kan vara skönt att ha kontakt med andra föräldrar med barn som har downs. själv har jag varit assistent åt en kille med Downs från han var 1½ tills han började skolan. En av de bästa tiderna i mitt liv.

Hör av dig till mig om du vill ha Saras mailadres.

stor kram

2009-07-21 @ 11:42:26
URL: http://astas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0