Grattis pappa 56 år!

Precis pratat med min far,han har överlevt ännu ett år :P

Just nu ligger resten av min familj och sover,det va en tuff kväll/natt med mycket skrik och gråt :(
Sambon hade köpt salami (trodde jag,men det va cognacsmedwurst),tog 3 skivor,ammade lilldamen och efter ett tag va hon prickig över bröst,mage och huvudet och bara skrek.
Så mellan 22-03 va det lite tufft,men sen somnade hon till slut,och idag är hon lugn.
Stackars lilltuffsan!!!

Idag ska vi inte göra nåt speciellt alls,bara njuta av att vara en familj :)
Kanske ska ta och krypa ner i sängen igen och njuta av lugnet!

En bild från gårdagens besök då kusin Wilma va här :


(nu snodde jag bilden av dig Elin :P)
Här har ni kusinerna som det skiljer 6 månader mellan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0