Fiiii f------n :(

Idag är en dålig dag..Med början igår.
Avdelningen jag va på igår kväll va bra stökig.
Mycket att göra,lite sittande.Middagsrasten fick jag kl 19:30 (!!!),efter det skulle jag kasta lite tvättsäckar.Så utöver tunga lyft på en patient så kastade jag tvättsäckar till förbannelse (ingen annan hade tid),så nu ligger man här med skaplig magvärk!
Sjukskrev mig imorse,och har haft kontakt med en barnmorska.Så nu har det ordinerats vila,uppmärksamhet på ökad magvärk,blödning och eftertänksamhet nästa gång det ska kastas tvättsäckar!
Jo,man är bra dum ibland!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du blir bättre gumman, du måste säga ifrån!!!!!!!

2009-01-28 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0