Någon mer...

...som störtbölade till dagens "Unga mödrar" på 5:an??
När det berättades att Nadja födde fram sin son ( i vecka 19) i tron på att han va död,så levde han 3 timmar efter *snyft*
Fy f-----n!Är själv i den veckan nu,tanken på att ens få gå igenom något sådant gör ont i hjärtat!
Hon satte sin leukemi-behandling på "stand-by" bara för att kunna få ett barn till,tycker det är så djupt tragiskt,det hon och hennes sambo fått gå igenom :(

Tur att det händer mycket lyckligt i denna värld med!

Imorrn jobbar man sista passet för denna vecka,börjar ta emot att gå upp så tidigt så ofta nu...
Och sen halkolyckan jag va med om i tisdags på väg hem från jobbet,har jag dunderont i mina ben,har som gigantisk träningsvärk i båda låren *inte ett dugg skönt*

Nej,dags att ta på sig nattmössan nu,sov så gott Sveriges befolkning ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

nej, missade jag det igår! Gud vad hämskt det måste vara!



hmm.. vad heter stället som ligger brevid Årsta då? Någon liknade iaf?

2009-02-20 @ 09:06:57
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jag såg en lite snutt av de och hade tårar i ögonen kan man säga.. fan så tragiskt!

2009-02-20 @ 10:38:53
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0