Hemma igen!

Tack för en trevlig (halv) dag Tina,kul att ses :)

Det blev lite shopping (även fast plånboken säger nej,he he..)
Har handlat mat tills ikväll,och givetvis chips & dipp,nu ska jag mysa ordentligt med mig själv!
Ska leta reda på nån bra film med.

Men först tvättstugan mellan 16-19!

Ha en trevlig fredag,och "hjärta" inte ihjäl er imorrn,tycker det blivit så stort med morgondagen,så mycket skräp det finns att köpa!Jag tycker att huvudsaken att man är med den/dom man har närmast om hjärtat,hålla på och utbyta plysh-hjärtan är bara överkurs,en liten ros och lite godis (och kanske ett fint kort) räcker :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan hålla med dig om att det är överdrivet! Man kan visa kärlek på annat sätt än att köpa en nalle! Även om det är en liten gullig gest!

2009-02-13 @ 15:58:09
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag är glad för jag har fått blommor, och det har jag aldrig fått av han förr så det räcker gott å väl... haha nu är det dags för skogspromenad o grillning :)

2009-02-14 @ 09:43:05
Postat av: Robin

vad skönt att du tycker det. då slipper jag anstränga mig så mycket:P hehe

2009-02-14 @ 14:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0