Tisdagen...

Idag har jag,Carola och våra sessor varit till ikea o kikat,är stolt över mig själv som handlade för bara 169 kr :D
Kom hem och skulle ge mitt lilla hjärta gröt,men hon somnade efter några skedar.Den där gungan hon fått från farmor sin är suverän,hon sitter jättebra i den när hon ska äta,sen direkt efter intagen mat så fäller man tillbaka ryggstödet och slår på gungan,så somnar hon (den har ett tickande ljud,så det blir som hjärtslag med)  :)

Vår barnmorska är så otroligt rar,hon ringde för en liten stund sen och ville önska god fortsättning och boka in en tid så hon får träffa Freja :)

Nu ska jag in en snabbis på fejjan,sen diska tror jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!!!

2009-12-31 @ 12:23:01
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0