Så va det natt åter igen :)

Har en liten donna här brevid som vägrar sova,hon är glad o klarvaken,ha ha :)
Aja,sovmorgon imorrnmed då!

Idag va vi sociala och va på babycafé,alltid lika trevligt att träffa dom andra mammorna och barnen,och Freja får leka med sina kompisar,nåt som uppskattas :)

Tidigare ikväll efter att vi ätit mat så hade jag planerat in att baka lussebullar (den lyxiga varianten med mandelmassa *mums*),men va tvungen att lägga mig med vetekudden på magen då jag hade ont (igen,magsår?),och som ett brev på posten så somnade jag vid 18-snåret,vaknade kl 21 och tänkte *yeeeey,Greys!*,men det va ju sista avsnittet förra veckan ju :(
Så tänkte jag baka då,men det blev inte så...(skjuter på allt som vanligt,he he)
Men imorrn,då jäklar ska jag baka,inget kan hindra mig!Måste ju ha fika att bjussa på tills på fredag då partytjejerna kommer hit :)

Nej,har skaffat mig en massa nya kompisar på fejjan idag (farmvill,vad annars? :D),så ska ta hand om deras grödor nu,sen sussa!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0