Bye bye julen 09!

Ja,då va denna jul förbi,då är det ett nyår som ska inväntas nu då :)

Min far kom förbi idag på eftermiddan med julklappar till Frejsan,han stannade bara en stund,min styvmor och lillebror hade pappa lämnat av vid gränby.
Och då börjar man fundera på om dom inte vill träffa oss? På Frejas dop va inte styvmor och lillebror med för att brorsan hade fotbollsläger på åland,och några föräldrar va "tvugna" att vara med,så styvmor ställde upp,och så förstår jag inte idag varför dom inte kunde följa med pappa hit en timme?Man blir ju lite ledsen... :(

Svärmor kom iaf förbi med en batteridriven inomhusgunga åt Freja,tyvärr inga batterier som funkade,men Freja verkade gilla den eftersom hon somnade av att vi gungade henne "manuellt" :)
Så slipper hon sitta i bilstolen hädanefter när hon ska få mat med :D

Det är några (ursäkta ordvalet) ungjävlar som håller på o smäller av smällare och fyrverkerier här utanför,mäkta irriterande!

Kollade på nyinköpta filmen "Inglorious basterds" idag,den e superbra,se den!

Nu ska jag fixa till lasagne,sen väcka sambon som tagit sig en...eftermiddags- och middagslur :D

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Det var ju kul att Christer kom förbi ialla fall!

Ja jag förstår mej inte på Camilla riktigt,det har jag aldrig gjort:( Hoppas att ni fick nåt riktigt fint i julklapp av honom åtminstone!



Ha det bra Kram Pia

2009-12-27 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0