Måndag

Så va det en ny vecka nu då!
Sitter i telefon då det är några samtal som måste göras!
Hörde av mig igår till snubben som står på kontraktet nu för vår nya lägenhet (vill flytta in tidigare än 4 maj),men han hade lämnat in nycklarna för två månader sen.
Så ringde jag Uppsalahem idag,och dom säger att även fast han lämnat in nycklarna o så,så måste han skicka en fullmakt till företaget som har hand om nycklarna om att jag får hämta ut dom tidigare.
Så nu sitter jag o försöker få tag i snubben igen (som jag tror inte kommer vilja engagera sig ett dugg i detta,men jag måste försöka,efter kommande helg blir det inte lika lätt med flytthjälpen!!)

Håller på o byter mvc med,det finns ju en där ute dit vi flyttar,och har hört att dom är jättebra där!

Nej,invänta boservice-snubben,har ju fortfarande ett icke åtgärdat stopp i slasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0