Fix o trix,blä blä...

Vattnet har börjat få ångest att rinna ner i avloppet tror jag,för det rinner fruktansvärt sakta när jag spolar i vasken..
Så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer.
Köpte Mr Muscle´s propplösare,och har givit vasken ett par omgångar.Om det blev bättre?
Nej,icke!Nu har vattnet fått ÄNNU mer ångest,för nu blir det stopp!Och tar en fasansfullt lång tid på sig att rinna ner..
Grr,blir så less!

Imorrn kommer det en entreprenör och ska kolla kranar o så,ska försöka flirta till mig lite hjälp,vicevärden jag annars borde fråga om hjälp är så pass gammal,så jag tror tyvärr inte att han ens kan ställa sig på knä och titta under diskbänken :/

Och nu när jag ska flytta en liten bit utanför stan,så måste jag skaffa busskort med,efter mycket tittande på UL:s sida så tror jag att jag hittat ett busskort jag ska kunna komma överens med.

Det är mycket som krånglar för oss just nu!Blä blä!

Nej,dags att kolla om vattnet i vasken runnit undan så jag kan fortsätta diska!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Månadskort borde vara bäst för dig..? För tror du inte att du kommer ta dig ofta in till stan fast lillen är född? Annars är sånt jag har bäst... kort man laddar med pengar.

2009-04-23 @ 07:57:52
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Ja,precis,har tänkt mig ett värdekort :)

2009-04-23 @ 09:22:28
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Daniel

Yök.. vilka vattenproblem!

2009-04-23 @ 15:45:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0