Barnmorskebesök:Mycket Väl Godkänt!

Är ju 25 fullgångna veckor (25+6),men man säger v 26.
Allt är precis som det ska;
Blodtryck:125/80
Hb:130 (kapillärt)
Blodsocker:4.9
Bebisens hjärta:Pickar på i 140
Kurvan följer jag precis som jag ska :)

Så då blir det ett nytt besök om 3 veckor,då håller ju vi på och flyttar.Barnmorskan informerade om att det finns barnmorska i den stadsdelen dit vi ska flytta,så nu ska jag klura lite på om jag ska fortsätta på stället jag går på nu,eller om jag ska byta,tror det känns som att det kvittar.

Det blir en spännande vecka runt min födelsedag med,dagen innan så är det sista dagen i föräldragruppen,och dagen efter ska vi på besök på förlossningen!
Nu ska jag glutta igenom alla papper jag fick med mig hem,sen ska jag väl ta och hitta på nåt!


Kommentarer
Postat av: mamma (igen)

Kommentaren till ditt inlägg för 2 dar sen känns lite konstig nu... när jag gick in på din blogg så kom inte dina 2 sista dagars inlägg med... utan det såg ut som du inte skrivit nåt sen den 14:e. När jag fyllt i verifieringsorden och gick tillbaka till startsidan (för att klicka på länken till Linas blogg) då kom det du skrivit den 15:e och 16:e med... Mysko...

kramar igen då da...

2009-04-16 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0