De 2 senaste dagarnas bravader.

Torsdagen va väldigt trevlig,fick gå 2 timmar tidigare från jobbet,så jag hann hem,duscha,dricka ett par cider,sen gick jag och Anna till Bullit på The Good Honey Society`s releaseparty!
Hade jättetrevligt,tyvärr köpte jag alldeles för många Fisherman´s-shots,så minns ej så mycket av hemgången :S
Men jag minns att jag satt o käka,så kom det en gammal alkis o snackade,och jag trodde att jag kunde få honom till nykterist,ha ha :P

På fredagsmorgonen när älsklingen begav sig till jobbet (vid 05) hade han tyckt jag och Anna såg slitna ut,ha ha..

Ja,fredagen..
Vi klev upp vid 13:30-snåret,båda som två bakis-vrak,fy så dåligt vi mådde!!
Men det va bara att hoppa in i duschen,fräsha upp sig,sen sätta sig på bussen ut till Östhammar,slängde i oss en varsin kebab-tallrik,sen hem till Anna o tog det lugnt en liten stund (vi va inte i toppskick så att säga!)
Sen vid 21-tiden begav vi oss ned till Bowlan,där The Red In The Sky & The Good Honey Society skulle spela.
Suveräna uppträdanden,men otroligt besviken över att det kom så lite folk!!
Och tomtarna som fjantade framför scenen kunde lika bra ha stannat hemma (småungar)

Jag och Anna gick hem vid halv ett då spelningen va slut,för vi va lika slut vi...
Vaknade 8:20 i morse (fortfarande i dåligt skick sedan torsdagen,ha ha),åkte med 8:50-bussen,och fy så skönt att komma hem :)

Ikväll blir det lugna gatan här hemma,för imorrn ska vi kolla på lägenhet,och då vill man se ordentlig ut :)  (och lukta gott)

Lycka till på tävlingen i Vaxholm mina lillebröder,hoppas motorn skärpt till sig,och att ni vinner ;)
Ha en trevlig lördagskväll :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker det är dålig uppdatering i den här bloggen ;)

2008-09-29 @ 07:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0