Helgens bravader.

Fredag:
Jobbade dag,träffade lillebror på stan strax efter 15,handlade Mors Dag-present,hem,duschade,begav mig till Santorini till kl 18.
Käkade gott,drack i trevligt sällskap med mina kollegor,gick förbi Bullit och tog ett par öl,sen kom avslutet på kvällen,en sväng till Flurran.Kom hem mitt i natten nån gång.

Lördag:
Låg som ett stök i sängen fram tills mitt på dan,förflyttade mig till soffan,där jag låg till kvällen nån gång (karln va lycklig över att få ha datorn heeelt för sig själv).

Söndag:
Klockan 13 befann vi oss i Vattholma hos älsklingens moster.Robins mormor & morfar firade Guldbröllop,så det hade planerats en överraskningsfest!
Dom blev överlyckliga över att deras barn lagt ner så mycket arbete för sina föräldrar,farmodern kunde inte sluta gråta  :)
Jag fick ha hand om Robins nykläckta kusinbarn som är 3 veckor  gammal,bedååååårande söt!Och lugn som bara den,under de 6 timmar dom va där,sa han knappt ett pip,inte ens när jag satt och höll honom :)

En person blev jag besviken på,men denne lyckades med sin dag idag,så tur för denne!!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen,sen bege mig av mot jobbet,och denna vecka ska jag tänka  ut nåt jag vill ha i födelsedagspresent  nästa vecka  :)


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SOFIA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag :)
saanzil.blogg.se

2008-05-26 @ 12:04:25
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Linda ndaiL

fullt upp hela helgen .)

2008-05-26 @ 12:07:42
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Sofia

TACK!!!!

2008-05-26 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0