Härligt solig dag :)

Klev upp strax före 07,ränner i tvättstugan.. (ja,jag vet att jag är knäpp som frivilligt kliver upp så tidigt på semestern för att tvätta,men vad gör man inte...*tsss*)

Det är iaf väldigt varmt och soligt ute,och det tycker jag är underbart,för det har varit så molnigt och trist på sistone.

Idag på eftermiddan kommer min mor och mellanbrorsa,så ska vi göra stan ;)
Och ja,mor,kaffet kommer stå klart och en liten kaka till kaffet blir det absolut :)

Älsklingen ligger och trynar,hör hans djupa andetag..

Nej,snart dags att knata ned i källaren,sen när raringen behagat vakna så ska jag dammsuga :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: mimmie

Tackar, lite oroliga för om jag kommer klara av de men blir säkert bra!=)

2008-06-25 @ 13:19:26
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: tina

oj de är från mej de där!? men min kusin hade visst råkat skriva sitt namn..

2008-06-25 @ 13:19:57
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0